امروز 7 ارديبهشت 1403
       برگزاری مسابقات سراسری قرآن مجید در بانک ملی ایران

16 بهمن 1398 17:0

مسابقات سراسری قرآن مجید به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در نمازخانه ادارت مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران،رضا مظفری رئیس اداره کل آموزش در مراسم افتتاحیه این مسابقه که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران،سید امیررضا قوامی سرپرست اداره کل حراست،مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان،مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه و جمعی دیگر از مدیران ستادی آغاز گردید،گفت: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید فرموده اند باید به برگزاری جلسات قرآنی اهتمام داشت و از ظرفیت های موجود برای نشر و رواج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی استفاده نمود.
مظفری تاکید کرد:خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه استعدادهای خوبی دارد و همکاران مستعدی در این مجموعه هستند که هر یک در مسابقات استانی قرآن کریم حائز رتبه های درخشانی می باشند؛ از این رو باید در تشویق و ترغیب این استعدادها تلاش بیشتری کرد.
داوری این دوره از مسابقات توسط داوران بین المللی قرآن مجید، حسینعلی شریف، امیر آقایی، محسن عربی و علیرضا نداف برگزار شد و اسامی برگزیدگان نیز در سه بخش حفظ قرآن(خواهران و برادران)، ترتیل و تحقیق به شرح ذیل اعلام می شود:

رشته تحقیق:
نفر اول: غلامرضا نوروزی زاد (اداره امور شعب استان لرستان)
نفر دوم: احسان جوادزاده (اداره امور شعب استان قزوین)
نفر سوم: محمد رضا ایاسی (اداره امور شعب استان البرز)
رشته ترتیل:
نفر اول: اسحاق زویدات (اداره امور شعب استان خوزستان)
نفر دوم: ابراهیم لایق برحق (اداره امور شعب استان گیلان)
نفر سوم: محمد جواد ربیعی (اداره کل آموزش)
حفظ قرآن برادران:
نفر اول: محسن پیرآزاد (اداره امور شعب استان اردبیل)
نفر دوم: میثم نجفی زاده (اداره امور شعب استان مرکزی)
نفر سوم: ابراهیم نظری (اداره امورشعب استان قزوین)

حفظ قرآن خواهران:
سمانه سادات حسینی (اداره امور شعب شمال تهران)

 

 

 

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل