امروز 7 ارديبهشت 1403
      نهمین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل برگزار شد

18 تير 1398 18:0

نهمین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل با حضور معاونت محترم امور پشتیبانی و رئیس کمیته پدافند غیر عامل بانک، مدیریت محترم امور شعب استان تهران و همچنین رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و دبیر کمیته پدافند غیر عامل، امروز سه‌شنبه مورخ 1398/4/18 به اهتمام دبیرخانه پدافند غیر عامل بانک در محل سالن اجتماعات اداره امور شعب جنوب تهران و با شرکت ریاست، معاونان، بازرسان، کارشناسان و رؤسای دوایر آن اداره امور شعب و نیز رؤسای شعب ممتاز و درجه یک با موضوعات اهداف، اصول و ابعاد پدافند غیر عامل، پدافند زیستی، جنگ رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای و پدافند سایبری برگزار گردید.
در ابتدای این کارگاه آموزشی جناب آقای شفیعی اشراف و آگاهی کارکنان در خصوص آسیب‌ها و تهدیدات فرا روی شبکه بانکی را امری ضروری ارزیابی و تأکید کردند که توسعه این قبیل آموزش‌ها می‌تواند به ارتقاء سطح آمادگی بانک در مقابله با تهدیدات کمک شایانی نماید.
سپس در ادامه آقای صابری به تشریح اهداف، اصول و ابعاد مختلف پدافند غیر عامل پرداختند و مصادیقی از جنگ اقتصادی، زیستی و رسانه‌ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشریح نمودند.
پس از آن جناب آقای دکتر موسوی صمدی مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با تبیین اهمیت و حساسیت کار رسانه‌ای و تأثیرات گسترده آن در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی برخی شگردها و ترفندهای رسانه‌ای را تشریح و آثار ناشی از بی توجهی به ظرافت‌های این حوزه را مطرح نمودند.
در آخرین بخش همایش جناب آقای مهندس پارسا جانشین فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیر عامل آخرین تهدیدات و آسیب‌های نظام بانکی در حوزه سایبری را مطرح نمودند.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل