امروز 8 ارديبهشت 1403
      بیست و پنجمین نشست هم­‌اندیشی بررسي مسائل آموزشي بانک، در مركز استاد مطهري در حال برگزاري مي‌باشد.

15 ارديبهشت 1397 16:0

بیست و پنجمین نشست هم­ اندیشی بررسي مسائل آموزشي بانک در روز شنبه مورخ 1397/2/15 با حضور جناب آقایان برات کریمی عضو هیأت مدیره محترم بانک و رشیدارده معاون محترم منابع انسانی و ملک‌نیا رئیس محترم اداره کل آموزش، معاونین محترم اداره کل آموزش، معاونین و نمایندگان محترم آموزشی ادارات امورشعب تهران و استان‌ها، در مرکز آموزش استاد مطهری اداره کل آموزش افتتاح گردید. در ابتدای نشست جناب آقای ملک نیا ضمن خیرمقدم به حاضرین به ارائه عملکرد آموزشی بانک، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اخذ استاندارد آموزش ISO 10015 و طراحی قالب‌های نوینی از شیوه‌های آموزشی پرداختند.

 

جناب آقای برات‌ کریمی عضو هیأت مدیره محترم بانک نيز آموزش را یک اصل مهم و وجود اختلاف نظر در امر برنامه‌ریزی آموزش را امری طبیعی دانسته لیکن پیروی از اصول آموزش صحیح را مورد تأکید قرار دادند.

ایشان آموزش را امری حساس و اثرگذار در پیشبرد اهداف بانک دانسته و بر اهمیت استفاده از اساتید دانشگاهی با علم روز تأکید نمودند. آموزش، تربیت و یادگیری برای همه سطوح همکاران را مورد تأکید قراردادند و بیان فرمودند که این مهم در بررسی عملکرد نمود پیدا می‌کند و هدف بانک و آموزش رسیدن به سودآوری است که با آموزش خوب به دور از انتظار نیست.

همچنين جناب آقای رشیدارده بر اهمیت و ارزنده بودن جایگاه آموزش تأکید نموده و فرمودند آموزش و سرمایه انسانی دو مقوله مهم برای بانک هستند. آموزشی خوب است که بتواند توانایی استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی را با حداقل کردن هزینه‌ها انجام دهد، درضمن کاربردی و تأثیرگذار باشد.

 

در ادامه ایشان بيان نمودند آموزش‌ها باید رفتار سازمانی همکاران را تغییر و سطح توانایی و عملکرد کارکنان را افزایش دهد و در جهت پیشبرد انتظارات مشتریان بانک باشد. ایشان با اشاره به مبحثBank officer  و دوره‌های نوین آموزشی در کنار استفاده از اپلیکیشن بله و لزوم همگانی کردن این برنامه برای تمامی بخش‌های بانک تأکید فرمودند. برای هرچه بهتر برگزار شدن و مؤثرتر بودن آموزش‌های بانک می‌بایست سطح دانش همکاران بالاتر رود و این مهم می‌تواند با همکاری کارکنان صف به نحو احسن انجام پذیرد. ايشان به اين نکته اشاره نمودند که آموزش کارکنان را باید ابتدا از واحدهای صف به خصوص رؤسای شعب آغاز کرد و به ایشان آموزش‌های کوتاه مدت و کاربردی بدهیم.

همچنين برای آموزش اثربخش و ماندگار که باعث تغییر در رفتار همکاران شود می‌بایست ضمن صرف وقت نسبت به مصرف درست و بهینه هزینه‌ها نیز توجه کرد. در پایان نیز سخنانی در خصوص جانشین پروری و مسائل رفاهی همکاران ایراد و بر توجه به این دو مهم تأکید فرمودند.

 

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل