امروز 7 ارديبهشت 1403
      نشست آموزشی معرفي محصول جدید بانک ملی «نشان پرداخت و نشان بانک» برگزار شد

12 بهمن 1398 13:0

نشست آموزشی معرفي محصول جدید بانک ملی ايران با عنوان نشان پرداخت و نشان بانک صبح امروز شنبه، مورخ 1398/11/12 با حضور 73 نفر از همکاران صف ادارات امور شعب تهران و شعب مستقل تهران، در ساختمان استاد مطهری برگزار شد.
به گزارش اداره کل آموزش، این نشست با حضور دو تن از کارشناسان شرکت آسان پرداخت (آپ) در دو بخش: آموزش و پرسش و پاسخ دایر گردید که در خلال آن همکاران با این دو قابلیت جدید اپلیکیشن آپ که حاصل همکاری بانک ملی ایران با شرکت آسان پرداخت می‌باشد، آشنا شده و پاسخ سؤالاتشان را دریافت کردند.
نشان پرداخت سیستم دریافت و پرداخت وجه بدون نیاز به کارت بانکی یا پول نقد که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا تمام پرداخت‌های خود را به سادگی و سهولت انجام دهید. از پرداخت هزینه تاکسی تا پرداخت انواع قبوض و خریدهای منزل را با نشان پرداخت انجام دهید.
در این روش کافیست در گزینه نشان پرداخت اپلیکیشن آپ، کد تصویری را اسکن یا کد عددی نشان پرداخت را وارد کنید و به راحتی با استفاده از اطلاعات کارت بانکی یا کیف پول‌، پرداخت خود را انجام دهید. همچنین در این روش با اشترک‌گذاری لینک نشان‌ پرداخت خود، از طریق پیامک یا اپلیکیشن‌های ارتباطی دیگر نیز می‌توانید از دیگران پول دریافت کنید. برای استفاده از سرویس جدید نشان پرداخت باید حتماً آخرین نسخه اپلیکیشن آپ را نصب كرده باشید.
نشان بانک در این بخش کاربران می‌توانند به بیشتر امکانات کلیدی شعبه نظیر افتتاح حساب، استعلام شبا، صورتحساب کارت، تسهیلات و ... دسترسی داشته باشند. همچنین در این بخش آدرس و مسیر دسترسی به کلیه شعب بانک ملی در سراسر ایران گنجانده شده است.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل