امروز 7 ارديبهشت 1403
      جعفریان: هدف از بانکداری دیجیتال جذب مشتری وفادار است

23 شهريور 1398 17:0

آقای خالصی، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، از دیگر سخنرانان این همایش بود که گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف بانک در زمینه نوآوری و کاهش هزینه ها و رویکرد آتی اداره کل عملیات بانكي ارائه داد.

وی درباره به روز رسانی تسهیلات بانکی گفت: «با گسترش فناوری تحت وب، آپدیت کردن و به روز رسانی تسهیلات از مهم‌ترین و پرهزینه ترین  بخشهاست که در چند سال اخیر در تعدادی از ادارات مرکزی، با کنترل و مدیریت، با هزینه کمتری صورت می‌گیرد که درصدد تسری آن در سایر ادارات هستیم.»

خالصی در پایان نسبت به بکارگیری  فناوری‌های IT  در راستای بهبود خدمت‌رسانی بانک ابراز امیدواری کرد.

آقای مختاريان، مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، صحبت‌های خود را با بیان ویژگی‌های دنیای مجازی و دیجیتال آغاز کرد و به توضیح تفاوت‌های دنیای دیجیتال و دنیای مجازی پرداخت.

وی در ادامه نیازهای اقشار مختلف جامعه به بانکداری الکترونیک را بیان کرده و اهداف کسب و کاری این نوع از بانکداری را برشمرد و گفت: «در بانکداری دیجیتال یکپارچگی در ارائه خدمت بسیار مهم است زیرا در این نوع بانکداری هدف رضایت مشتری است. اگر بانک بتواند مشتریانش را به شیوه خود عادت داده و مشتریان وفادار داشته باشد، در تمامی زمینه‌ها موفق خواهد بود.»

پورتال جامع کارت، سامانه رمز یکبار مصرف، سامانه‌های مدیریت چک و اوراق بهادار و... از جمله سرفصل‌های مدنظر شرکت داده ورزی سداد در این همایش است.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل