امروز 7 ارديبهشت 1403
      معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک از روند برگزاری دوره بانکداری بین‌الملل بازدید کرد

6 بهمن 1398 15:0

صبح امروز، یکشنبه 1398/11/6، اداره کل آموزش، میزبان آقای امین‌زارع، معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک بود که به منظور بازدید از روند برگزاری دوره بانکداری بین‌الملل ویژه رؤسای شعب ارزی در این اداره حضور یافت.
به گزارش اداره کل آموزش، وی در ابتدا ضمن ابراز خوشحالی نسبت به حضور در این دوره و ارائه آمار تعداد واحدهای ارزی داخل و خارج از کشور، بر لزوم اهمیت ارتقاء سطح اطلاعات ارزی مسئولین شعب ارزی و واحدهای تحت سرپرستی خود، تأکید کرد.
معاون امور ارزی بانک در ادامه افزود: استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های نهفته بخش‌های ارزی و نحوه کسب درآمدهای غیرمشاع از ارائه خدمات ارزی به مشتریان بسیار مهم است و با توجه به شرایط کنونی کشور، مسئولین شعب باید از تولیدکنندگان کالاهای صادراتی حمایت کرده و ارزهای حاصل از صادرات آنها را جلب نمايند. وی در ادامه با اشاره به شروع کار بازار متشکله باز ارزی و چگونگی فعالیت این بازار، فعالیت در این فضا و استفاده از ظرفیت‌های آن در جهت سودآوری برای بانک را بسیار مؤثر دانست.
آقای امین‌زارع در خاتمه مجدداً بر آموزش کارکنان بخش ارزی تأکید کرد و گفت: مسئولین شعب ارزی باید بر آموزش کارکنان بخش ارزی واحدها و تأکید مستمر بر بازاریابی مشتریان ارزی در بازار رقابتی حاضر، مبادرت ورزند تا در نتیجه آن درآمد حوزه ارزی بانک افزایش یابد.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل