امروز 5 ارديبهشت 1403
      نشست صمیمانه مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز دانشجو برگزار شد

16 آذر 1398 14:0

نشست صمیمانه مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو، با حضور تعدادی از همکاران دانشجوی سراسر کشور و در مرکز آموزشی - رفاهی کوثر برگزار شد.
به گزارش اداره کل آموزش، در ابتدای نشست، آقای حسین زاده، مدیر عامل بانک، ضمن تبریک روز دانشجو، برای کلیه همکاران آرزوی موفقیت کرده و نسبت به برگزاری چنین جلساتی با حضور سایر دانشجویان بانک ابراز امیدواری کرد.
در ادامه تعدادی از همکاران، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص بهبود امور جاری بانک پرداختند که از جمله آن می‌توان به: استفاده از توانمندی‌های کارکنان دارای تحصیلات تکمیلی در حوزه تخصصی آنان، توجه ویژه به منابع انسانی، ارتقاء شغلی و جانشین پروری در بانک، رفع برخی از مشکلات نرم‌افزاری، توجه بیشتر به تسهیلات آموزشی کارکنان دانشجو و همچنین امور رفاهی کارکنان و ... اشاره کرد.
در ادامه مدیر عامل بانک ضمن بیان توضیحاتی در خصوص سؤالات و صحبت‌های همکاران، آینده بانک را بسیار روشن و امیدوارکننده دانسته و نقش کلیه همکاران و علی‌الخصوص دانشجویان و نخبگان بانک را در توفیق و دسترسی بانک به اهداف تعیین شده بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت دانست.
وی در پایان بر لزوم کسب اشراف و استفاده و کاربرد خدمات جدید بانک توسط همکاران به منظور ارائه و پیشنهاد آن به مشتریان تأکید کرد.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل