امروز 10 فروردين 1403
      شانزدهمین دوره مدیریت میانی با حضور رئیس اداره کل آموزش آغاز شد

15 تير 1398 15:30

شانزدهمین دوره مدیریت میانی با حضور رئیس اداره کل آموزش و 29 نفر از مدیران و مسئولین شعب 15 استان (اصفهان، خوزستان، فارس، مازندران، البرز، قم، گلستان، همدان، کرمانشاه، خراسان‌جنوبی، سمنان، هرمزگان، اردبیل، کهگیلویه و خراسان رضوی) امروز مورخ 1398/4/15، در مرکز آموزش خراسان‌رضوی، آغاز گردید.

به گزارش اداره کل آموزش، در مراسم افتتاحیه، جناب آقای مونسان ریاست محترم اداره امور شعب استان خراسان رضوی، جناب آقای ملک‌نیا ریاست محترم اداره كل آموزش، جناب آقای موسی‌ئی معاونت محترم آموزشی خراسان رضوي حضور داشتند.

مراسم با بیان اهداف برگزاری دوره‌های مدیریت و روند انتخاب محتوی و اساتید این دوره و همچنین گزارشی از ترکیب شرکت‌کنندگان و مطالب ارائه شده در دوره آغاز شد.

در ادامه جناب آقای ملک‌نیا، رئیس اداره کل آموزش، درخصوص دوره های آموزشی ، لزوم آموزش و اهمیت  جایگاه آن و همچنین درخصوص دوره های مدیریت و جایگاه آن در امر آموزش، رهنمودهایی ارائه کرد.

 وی همچنین بر اهمیت کسب علم و دانش و ارتقاء سطح دانش تخصصی همکاران تأکید کرد و انتقال دانش و تجارب کسب شده در دوره‌های آموزشی به سایر همکاران را امری مهم در جهت افزایش بهره‌وری و ارتقاء سطح مراودات بانکی دانست.

لازم به ذکر است این دوره تا تاریخ 1398/4/27 ادامه خواهد یافت.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل