امروز 6 ارديبهشت 1403
      جناب آقای برات کریمی، عضو هیئت مدیره بانک: آموزش باید بر اساس نیازهای مشتری تبیين شود

25 خرداد 1398 18:0

جناب آقای برات کریمی، عضو هیئت مدیره بانک، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از همکاران آموزش، به لزوم وجود آموزش در ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی پرداخت.

به گزارش واحد فناوری اطلاعات و آموزش‌های مجازی اداره کل آموزش، جناب آقای کریمی اقدامات اداره کل آموزش را مفید و مؤثر خواند و گفت: گزارش‌های اداره کل آموزش نشانگر این است که گام‌های خوبی برداشته شده و بازنگری دوره‌های پایه، ما را بسیار امیدوار کرده است و امیدواریم برای تحقق اهداف، قدم‌های بهتری برداشته شود.

وی در ادامه به اهمیت آموزش پرداخت و خاطرنشان کرد: اهمیت آموزش در همه جای جهان وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر ضرورت آن شود و اگر در سازمانی بخواهد توسعه صورت گیرد، باید آموزش وجود داشته باشد. لزوم آموزش از ابتدای دین اسلام بسیار مهم و مورد تأیید و تأکید قرار گرفته و بدون آموزش نمی‌توان جامعه‌ای را ساخت و آباد کرد. اگر بخواهیم به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برسیم، بدون آموزش به اهدافمان نخواهیم رسید.

کریمی به لزوم توجه به منابع انسانی اشاره کرد و افزود: همه جوامع و کشورها برای رسیدن به توسعه منابع انسانی به آموزش توجه بسزایی می‌کنند. اگر بخواهیم بانک ملی را به عنوان یک بانک 90 ساله اسلامی بشناسانیم، باید به عوامل بیرونی و درونی سازمان توجه کرده و آنها را به روز کنیم و به ارتباط و تعامل عوامل بیرونی با جامعه علمی و همچنین تقویت منابع انسانی از همه جهات، توجه کنیم.

وی به جایگاه نیازهای مشتری در تدوین مطالب آموزشی پرداخت و گفت: امروزه مشتری از ما انتظار دارد که انواع سرمایه گذاری را به او آموخته و سرمایه ثابت و متغیر را نيز به او بیاموزیم. این نشانگر این است که نیازهای مشتری تغییر کرده و باید از توانایی علمی افراد استفاده کرد و فاصله میان مدیران و کارمندان را کاهش داد.

عضو هیئت مدیره بانک در پایان به برقراری ارتباط میان کارمندان و آموزش تأکید کرد و گفت: بنده معتقد هستم آموزش در صورتی‌که بر اساس مقتضیات صورت گیرد و کلیشه‌ای نباشد، مفید خواهد بود. همکاران باید احساس کنند که می‌آموزند و آموزش باید طوری صورت بگیرد که در خلال آن آسیب شناسی و پیشرفت رخ دهد. اگر مشتری و همکار احساس کند که خواسته‌هایشان برآورده می‌شود، به آموزش وصل شده و سعی می کند خود را ارتقاء دهد.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل