امروز 10 فروردين 1403
      اولین دوره‌های ارزیابی ماشین‌آلات و تأسیسات، عرصه و اعیان در مركز آموزش حسن‌آباد در حال برگزاري مي‌باشد.

21 آبان 1396 14:0

اولین دوره‌های ارزیابی ماشین‌آلات و تأسیسات، عرصه و اعیان با همکاری اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف، همزمان از روز یکشنبه مورخ 1396/8/21 لغایت دوشنبه 1396/8/22 از ساعت 7:30 لغایت 15:30 با حضور 86 نفر از کارشناسان و کمک‌ کارشناسان امور مهندسی، اعتباری، فنی و اقتصادی ادارات امور شعب تهران و استانها در حال برگزاری می‌باشد.
در مراسم افتتاح این دوره‌ها كه جناب آقایان شایان عضو محترم هیأت مدیره، موسوی‌زاده مدیر محترم امور اعتباری، اصلان کریمی مدیر محترم امور شعب منطقه دو و آقایان ملک‌نیا، نیک‌قلب و رشیدی، رؤسای اداره کل آموزش، ارزیابی و نظارت بر مصارف و اعتبارات حضور داشتند، جناب آقای ملک‌نیا، رئیس محترم اداره کل آموزش به تبیين رویکرد اداره کل آموزش، اهداف و اجرای دوره‌های آموزشی در سال جاری پرداختند.
سپس جناب آقای نیک‌قلب، رئیس محترم اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف برنامه‌های آن اداره کل در خصوص ارزیابی و نظارت بر مصارف، مطالبی را بیان نمودند.
در ادامه مراسم جناب آقای شایان عضو محترم هیأت مدیره بانک، دیدگاه‌های خود را در رابطه با ارزیابی و تعیین قیمت املاک و ماشین‌آلات در جهت اجرای طرحهای عمرانی و ترهین وثایق بیان نمودند.
ایشان به جایگاه کارشناسان ارزیابی املاک و ماشین‌آلات در تصمیم‌گیری‌های پرونده‌های معاملاتی همسو با نظرات کارشناسان اعتباری اشاره نمودند.
سپس ایشان ضمن اشاره به رعایت عدالت و انصاف در نحوه قیمت‌گذاری توسط کارشناسان به نقش کلیدی آنان به هنگام تهاتر املاک و ارزیابی موازی با توجه به محدودیت‌های زمانی توضیحاتی ارائه نمودند.
در خاتمه عضو محترم هیأت مدیره بانک به تصمیم‌گیری‌های کارشناسان ارزیابی تا تسویه کامل پرونده‌های اعتباری فرمایشاتی ایراد فرمودند.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل