امروز 6 ارديبهشت 1403
      برگزاری دوره آموزشی اصول و کلیات بانکداری در اروپا

15 مهر 1396 14:0

حسب دستور مدیریت محترم بانک و پیرو هماهنگی های به عمل آمده، در خصوص لزوم آشنایی همکاران شاغل در بخش ارزی بانک با نحوه عملکرد واحدهای بانک ملی ایران در سایر کشورها، دوره ای با عنوان اصول و کلیات بانکداری در اروپا در کشورهای (آلمان، روسیه و فرانسه) از تاریخ 1396/7/15 لغایت 1396/7/20 از ساعت 8:00 الی 12:30 با حضور رؤسا و معاونین ارزی شعب، کارشناسان ادارات امور بین الملل و ادارات مرکزی ذیربط و امور شعب تهران و سایر استان‌ها در سالن اجتماعات اداره کل مشارکتها و توسعه شبکه بین‌الملل در حال برگزاری می‌باشد.
در ابتدای این دوره که جناب آقایان کاشانی و وکیلی رؤسای محترم اداره کل ضمانتنامه‌های ارزی و مشارکتها و توسعه شبکه بین الملل  حضور داشتند، جناب آقای افشاری معاون محترم اداره کل آموزش ضمن خوشامدگویی به مدیران محترم و شرکت کنندگان، به لزوم توسعه آموزش بانکداری بین‌الملل با توجه به شرایط کنونی تاکید و به ارائه آمار دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی ارزی در سال جاری پرداختند.
سپس جناب آقای وکیلی با بیان مقدمه ای از تعاریف و اصول بانکداری بین‌الملل، ضرورت آشنایی هر چه بیشتر همکاران بخش ارزی با این مقوله و روش‌های نوین آن را در عرصه بین‌المللی خواستار شدند. ایشان در ادامه به دوره‌های برگزار شده از جمله:
- همایش پولشویی و تطبیق
- اصول و کلیات بانکداری در کشور انگلستان
- کارگاه آموزشی تطبیق توسط (شرکت فیلیپ سیدنی)
- جلسه ای در حضور مدیریت محترم بانک در خصوص مبحث تطبیق و....
با همکاری و توسط آن اداره کل اشاره نمودند. سپس جناب آقای هلموت گاتلیب رئیس شعبه بانک ملی هامبورگ مباحث خود را در زمینه  اصول و کلیات بانکداری در کشور آلمان ارائه نمودند.
شایان ذکر است در تیر ماه سال جاری نیز دوره ای با عنوان اصول و کلیات بانکداری در کشور انگلستان با حضور مدیران و معاونین ارزی واحدها و کارشناسان ارزی بانک در محل فوق برگزار گردید.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل