امروز 6 ارديبهشت 1403
      دوره اصول و کلیات بانکداری در کشور انگلستان در محل سالن اجتماعات اداره کل مشارکت‌ها و توسعه شبکه بین‌الملل آغاز گردید.

11 تير 1396 8:45

دوره اصول و کلیات بانکداری در کشور انگلستان در روز شنبه مورخ 10/4/1396 در محل سالن اجتماعات اداره کل مشارکتها و توسعه شبکه بین­الملل آغاز گردید. این دوره با هدف ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی معاونین ارزی شعب، کارشناسان ارزی ادارات کل مرکزی ذیربط، ادارات امور شعب و پایوران ادارات کل امور بین­الملل با قوانین و مقررات حاکم بر نظام بانکداری در کشور انگلستان و خدمات ارزی قابل ارائه به مشتریان و بانکها، برنامه ریزی و برگزار خواهد شد. در ابتدای این دوره که با حضور رؤسای محترم ادارات کل خارجه، مشارکتها وتوسعه شبکه بین الملل، مبارزه با پول­شویی، مدیریت ریسک و تطبیق، همراه بود، جناب آقای ملک­نیا ریاست محترم اداره کل آموزش در خصوص عملکرد و برگزاری دوره‌های آموزشی سال 1395 و برنامه­ها و نشست­های ارزی سال جاری توضیحاتی را ارائه نمودند و ابراز امیدواری کردند که امسال برگزاری دوره­های آموزشی به خصوص امور ارزی رشد 30 درصدی تجربه خواهد کرد و همچنین در ادامه خواستار افزایش سطح مطالعه همکاران بخش‌های ارزی شدند و در انتها نیز همکاران را به تهیه و ارائه مقالات در زمینه بانکداری بین­الملل برای درج در مجله بانک و سایت اداره کل آموزش تشویق نمودند. 
سپس جناب آقای وکیلی رئیس اداره کل مشارکتها و توسعه شبکه بین­الملل در خصوص فضای ایجاد شده پس از تحریم ها و فلسفه برگزاری این دوره و لزوم آشنایی همکاران با قوانین و مقررات کشورهایی مانند انگلستان، آلمان، فرانسه و امارات متحده عربی توضیحاتی ارائه نمودند.
سپس جناب آقای زند عضو موظف هیئت مدیره پی­ال­سی لندن به ارائه مباحث مورد نظر پرداختند.
لازم به ذکر است این دوره از روز شنبه مورخ 10/4/1396 لغایت روز پنج­شنبه مورخ 15/4/1396 از ساعت 8:00 الی13:00 با حضور مدرسین پی ال سی ملی لندن در محل مذکور برگزار خواهد شد.



 


چاپ خبر |ارسال به ايميل