امروز 4 ارديبهشت 1403
       یک روز متفاوت همراه با نیروهای جدیدالاستخدام در شعب

17 آذر 1398 17:0

صبح امروز، یکشنبه مورخ 1398/9/17 به منظور ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان در پنجمین و ششمین دوره توجیهی شغلی بدو خدمت، از شعب منتخب بازدیدی بعمل آمد.
به گزارش اداره کل آموزش، در این بازدید که با حضور کارشناسان اداره کل آموزش انجام شد، سرفصل‌های آموزش داده شده و فرم‌های مدون کارآموزی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
در خلال این بازدید که توسط دو گروه از کارشناسان صورت گرفت، کارشناسان به صورت مجزا روند کارآموزی را از کارآموزان و همکاران شعب جویا شدند و موارد موردنظر را یادداشت و پیگیری‌های لازم را انجام دادند.
همچنین كارشناسان مذكور از مدیران و معاونین شعب، در خصوص هدایت همکاران جدیدالاستخدام و انتقال تجارب خود به ایشان، تقدیر و تشکر کرده و اهداف اداره کل آموزش را نیز یادآور شدند.
سرفصل‌های کارآموزی شامل: آشنایی با دریافت و پرداخت وجوه مشتریان، تنظیم صورت وضعیت صندوق، دفتر خزانه، آشنایی با امور سپرده‌ها، آشنایی با وظایف متصدی امور بانکی، آشنایی با سیستم حسابداری شعبه و ... است.
شعب منتخب شامل: مرکزی تهران، بازار تهران، حافظ، سعدی، فردوسی، نادری، خجسته و ایثار می‌باشند و شعب باقیمانده، دوشنبه مورخ 1398/9/18 مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل