امروز 6 ارديبهشت 1403
      مرحله اول بيست و يكمين دوره مديريت عالي در تاريخ 3/7/1395 در مركز آموزش و رفاه كاركنان - بابلسر شروع گرديد.

3 مهر 1395 15:0

در مراسم افتتاح اين دوره جناب آقاي كريمي عضو محترم هيأت مديره، جناب آقاي اصلان كريمي مدير محترم امور شعب منطقه 2 كشور، جناب آقاي اسلاميان سرپرست محترم اداره امور شعب استان مازندران و جناب آقاي كامكارصالحي رئيس محترم اداره كل آموزش حضور داشتند.
جناب آقاي كامكارصالحي در شروع مراسم افتتاحيه اين دوره، ضمن خيرمقدم‏گويي به حاضرين، اهميت و هدف از برگزاري دوره را براي شركت‏كنندگان تشريح نمودند.
در ادامه مراسم جناب آقاي كريمي عضو هيأت مديره محترم طي سخناني، ضمن با اهميت دانستن برگزاري اين دوره‏ با توجه به تركيب شركت‏كنندگان آن، به اهميت بالاي مديريت بهينه درآمد و هزينه در بانك پرداخته و به افزايش درآمدهاي غيرمشاع بانك تأكيد فرمودند.
ايشان در ادامه ضمن بيان لزوم تغيير در نظام بانكداري، توجه ويژه به جذب منابع و همچنين هدايت درست منابع جذب شده را بسيار مهم دانستند.
جناب آقاي كريمي در خاتمه، منابع انساني بانك ملي را پشتوانه اين بانك در رقابت با ساير بانكها اعلام و به جايگاه بسيار مهم مديريت در موفقيت و دستيابي بانك به اهداف پيش بيني شده تأكيد نمودند.
لازم به ذكر است اين دوره از تاريخ 03/07/1395 لغايت 08/07/1395 و با ارائه مباحث بانكي و مديريتي از سوي اساتيد برجسته دانشگاهي برگزار خواهد شد.

 


چاپ خبر |ارسال به ايميل